tirsdag 18. september 2018

Ord i dag. Når du vandrer i Guds kjærlighet, så vandrer du i pakt med Gud.
I salme 103,20 står det: «Lov Herren, dere hans engler, dere sterke helter, som gjør det han sier, så snart dere hører hans røst.
Når du taler og handler på Guds Ord i kjærlighet, får du englene til å arbeide for deg. Hvis du ikke gjør det, vil heller ikke de gjøre noe. Når du gir gjensvar på kjærligheten, gjør du deg selv sårbar. Det er derfor englene er der.
Salme 91, 11 «For han skal gi englene sine befaling om å bevare deg på alle dine veier. De skal bære deg på hendene så du ikke støter foten mot noen stein.»
Bestem deg nå for å vandre i Guds kjærlighet. Bli fri frykt på ethvert område av ditt liv.
‭‭Be denne bønnen sammen med meg nå.
Far, i Jesu navn ber jeg deg om å åpne øynene mine for hvert område i mitt liv hvor det er frykt, jeg bestemmer meg nå, og nekter å handle i frykt eller slippe den til på noen som helst måte. Jeg tror at din kjærlighet vil flyte gjennom meg, og at jeg vil takle enhver situasjon jeg stå overfor med Guds visdom. Amen. Dette er begynnelsen til et liv med større og høyere kvalitet enn du noen gang har visst om. Tro virker i kjærlighet! Og det vil aldri i evigheten ta slutt! ALDRI! Hilsen Steinar.

‭‭

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar