mandag 25. februar 2019

Du er elsket av Gud
Ta imot Guds kjærlighet! Bli elsket! Jesus elsker deg. Han som kjenner deg best, elsker deg mest. Jeg skulle ønske jeg kunne si det med all den varme og inderlighet jeg kan få til: Jesus er veldig glad i deg. Bli elsket av Ham!
Hvorfor?
Hvordan kan vi vite at Gud har elsket oss med en evig kjærlighet?
Svaret står i Den lille bibel: «For så har Gud elsket verden at han gav sin Sønn, den enbårne, for at hver den som tror på ham, ikke skal fortapes, men ha evig liv» (Joh 3,16).
Eller for å si det med et annet bibelord: «I dette er kjærligheten, ikke at vi har elsket Gud, men at han har elsket oss og sendt sin Sønn til soning for våre synder» (1. Joh 4,10).
Ja, Jesus sa det selv: «Likesom Faderen har elsket meg, så har jeg elsket dere. Bli i min kjærlighet» (Joh 15,9).
Guds elskede og utvalgte
Felles for oss alle, enten vi er menn eller kvinner, unge eller gamle, Vi elsker fordi han elsket oss først» (1. Joh 4,19). Ha en god dag!

1 kommentar:

  1. La oss riste oss løs fra alt som hindrer oss fra å oppleve vår Himmelske Fars kjærlighet til oss. Og la oss vie vårt liv til at andre skal få oppleve det samme. Amen

    SvarSlett